sobota, 27 sierpnia 2011

Komondo Expo#2 - Rozwinięcie

Komondo Expo#2


Witam!
W poprzednim wpisie ładnie się przedstawiłem i powiedziałem, co nieco o sobie. Dzisiaj chciałbym przybliżyć - tak jak ów czarodziej u góry odkrywający tajemnice magicznego woluminu - wam idee powstanie tego bloga. Wiem, że wcześniej już trochę o tym pisałem, ale sądzę, że temat nie został w pełni wyczerpany.
Paradoksalnie chyba najważniejszymi czynnikami, które przyczyniły się do powstania, Komondo Expo są moje lenistwo oraz brak motywacji, jeśli chodzi o pracę twórczą. Chyba każdy z nas ma coś takiego, że niesiony weną może napisać to, co chciał – opowiadanie, artykuł, scenariusz itd. – w niecały dzień. Jednak bywają i takie dni, kiedy nic nam nie wychodzi, wiatr w głowie hula i w ogóle najchętniej zarzucilibyśmy naszą prace na później. Jeśli tak nie macie to muszę przyznać, że zazdroszczę wam, gdyż ja sam miewam takie dni i nie znoszę ich.
Dlatego pomyślałem, że gdy zobowiąże się do prowadzenia bloga i będę na nim zamieszczał swoje prace to moja motywacja z miejsca stanie się większa niż dotychczas. W końcu trzeba będzie się starać by przerwy w postowaniu nie były długie, by ich zawartość merytoryczna była odpowiednio wysoka, bo jak nie to Komondo Expo nie będzie zbyt lubianym blogiem.
Teraz postaram się odpowiedzieć na pytanie:
Co będzie publikowane na Komondo Expo?
  • Newsy – chciałbym, żeby każdy fan mojego bloga nie musiał mozolnie sprawdzać kilka stron, żeby dowiedzieć się co nowego działo się w branży. Po prostu wchodzisz na Expo i wszystko wiesz.
  • Artykuły – unpacking, recenzje, analizy, wywiady i wiele, wiele więcej, a wszystko na temat gier fabularnych, karcianych, planszowych i bitewnych. Na razie głównie w formie pisemnej, ale pracuję nad tym by nagrywać swoje własne filmiki kamerą.
  • Kącik Kreatywności (KK) – wszystko, co sam stworze, czyli opowiadania i przygody w klimacie fantasy.
  • Polecane – różności, które wpadną mi w oko i uznam, że są godne polecenia.
Jak na razie to wszystko co udało mi się wymyślić. Newsów – jeśli jakieś będą – można będzie spodziewać się codziennie. Artykuły i KK będę starał dodawać jak najczęściej, ale generalnie jakość przekład nam ilość, więc nie będę dodawać czegoś co moim zdaniem nie jest skończone. 

Nadszedł weekend – idealny czas na granie. Mam nadzieje, że nikomu nie braknie towarzystwa do rozgrywki w Warhammera, Magica czy też inne gry i ta sobota będzie pełna turlania kostkami i uszczuplania punktów życia. 


Komondo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz